Adresaci szkolenia

Dyrektorzy, wicedyrektorzy, nauczyciele szkół

Główny cel szkolenia

Poszerzenie i uzupełnienie wiedzy na temat oceniania wewnątrzszkolnego

Korzyści ze szkolenia

Uczestnicy:

  • Poznają podstawowe założenia pomiaru dydaktycznego.
  • Poznają podział i analizują charakterystykę zadań testowych.
  • Opisują znaczenie kartoteki testu w sprawdzaniu wiedzy i umiejętności opisanych wymaganiami edukacyjnymi.
  • Tworzą przykładowe zadania zgodnie z zasadami pomiaru dydaktycznego.

Program szkolenia

1. Podstawy pomiaru dydaktycznego

  • rodzaje pomiaru
  • typy zadań i ich charakterystyka

2. Praktyczne rozwiązania pomiarowe

  • wady i zalety różnych typów zadań
  • miejsce wymagań edukacyjnych w tworzeniu kartoteki testu
  • konstruowanie zadań i klucza odpowiedzi
  • różnorodność arkuszy testów

 

Wymagane:

  • komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
  • przeglądarka internetowa (preferowane  Chrome, FireFox, Opera),
  • mikrofon, słuchawki (opcjonalnie)

Przed szkoleniem otrzymasz od nas maila z linkiem do szkolenia. Po kliknięciu  wyświetli się okno, należy podać imię i adres e-mail. Kilkanaście minut przed każdym szkoleniem otwieramy „wirtualny pokój szkoleniowy”, w tym czasie jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia.

Podczas szkolenia będzie widoczna prezentacja jak również sam trener,  będzie możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio na czacie.

Na koniec szkolenia, będą Państwo mieli możliwość wygenerowania zaświadczenia.

Zaświadczenie będzie wydane na podstawie § 23 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie doskonalenia zawodowego nauczycieli – (Dz. U. z 2019 r. poz. 1045)

Online | Stacjonarne

Priorytet MEiN – Tworzenie testów szkolnych zgodnie z zasadami pomiaru dydaktycznego

Zapytaj o dostępność

    Imię

    Nazwisko

    Email

    Telefon

    Liczba uczestników