Adresaci szkolenia
Dyrektorzy, wicedyrektorzy, nauczyciele szkół
Główny cel szkolenia
Poszerzenie i uzupełnienie wiedzy na temat oceniania wewnątrzszkolnego
Korzyści ze szkolenia
Uczestnicy:
- Poznają podstawowe założenia pomiaru dydaktycznego.
- Poznają podział i analizują charakterystykę zadań testowych.
- Opisują znaczenie kartoteki testu w sprawdzaniu wiedzy i umiejętności opisanych wymaganiami edukacyjnymi.
- Tworzą przykładowe zadania zgodnie z zasadami pomiaru dydaktycznego.
Program szkolenia
1. Podstawy pomiaru dydaktycznego
- rodzaje pomiaru
- typy zadań i ich charakterystyka
2. Praktyczne rozwiązania pomiarowe
- wady i zalety różnych typów zadań
- miejsce wymagań edukacyjnych w tworzeniu kartoteki testu
- konstruowanie zadań i klucza odpowiedzi
- różnorodność arkuszy testów
Wymagane:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- przeglądarka internetowa (preferowane Chrome, FireFox, Opera),
- mikrofon, słuchawki (opcjonalnie)
Przed szkoleniem otrzymasz od nas maila z linkiem do szkolenia. Po kliknięciu wyświetli się okno, należy podać imię i adres e-mail. Kilkanaście minut przed każdym szkoleniem otwieramy „wirtualny pokój szkoleniowy”, w tym czasie jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia.
Podczas szkolenia będzie widoczna prezentacja jak również sam trener, będzie możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio na czacie.
Na koniec szkolenia, będą Państwo mieli możliwość wygenerowania zaświadczenia.
Zaświadczenie będzie wydane na podstawie § 23 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie doskonalenia zawodowego nauczycieli – (Dz. U. z 2019 r. poz. 1045)
Online | Stacjonarne
Priorytet MEiN – Tworzenie testów szkolnych zgodnie z zasadami pomiaru dydaktycznego
Zapytaj o dostępność
Inne szkolenia które mogą Cię zainteresować:
Online
Język empatii i porozumiewanie się bez przemocy (NVC)
Najbliższy termin: 13.01.2025
Cena: 250,00 zł
Termin/Temat indywidualny
Szukasz innego szkolenia dla siebie? Chętnie podejmiemy realizację nowego tematu - napisz do nas!