Adresaci szkolenia
Dyrektorzy, wicedyrektorzy, nauczyciele szkół, nauczyciele przedszkoli, nauczyciele wspomagający, asystenci, psycholodzy, pedagodzy, logopedzi i inni zainteresowani
Główny cel szkolenia
Poznanie podstaw teoretycznych oraz praktycznych z zakresu Integracji Sensorycznej w pracy w grupie przedszkolnej
Korzyści ze szkolenia
Uczestnicy:
- poznają podstawową wiedzę dotyczącą Integracji Sensorycznej,
- poznają charakterystyczne objawy zaburzeń Integracji Sensorycznej,
- dostaną narzędzie do obserwacji dzieci pod kątem zaburzeń Integracji Sensorycznej,
- otrzymają odpowiedź na realne problemy, z którymi zmierzają się wychowawcy w grupie.
Program szkolenia
- Co to jest Integracja Sensoryczna
Teoria i założenia Integracji Sensorycznej
- Zaburzenia Integracji Sensorycznej, ich wpływ na trudności szkolne i zachowania dzieci
Opis działania zmysłów, opis zaburzeń Integracji Sensorycznej, w czym się przejawiają i ich wpływu na trudności szkolne
- Sposoby wsparcia dziecka z zaburzeniami Integracji Sensorycznej w szkole
Omówienie jak można spierać w szkole i nie tylko dziecko, które ma zaburzenia Integracji Sensorycznej
- Dyskusja, pytania, odpowiedzi
Wymagane:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- przeglądarka internetowa (preferowane Chrome, FireFox, Opera),
- mikrofon, słuchawki (opcjonalnie)
Przed szkoleniem otrzymasz od nas maila z linkiem do szkolenia. Po kliknięciu wyświetli się okno, należy podać imię i adres e-mail. Kilkanaście minut przed każdym szkoleniem otwieramy „wirtualny pokój szkoleniowy”, w tym czasie jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia.
Podczas szkolenia będzie widoczna prezentacja jak również sam trener, będzie możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio na czacie.
Na koniec szkolenia, będą Państwo mieli możliwość wygenerowania zaświadczenia.
Zaświadczenie będzie wydane na podstawie § 23 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie doskonalenia zawodowego nauczycieli – (Dz. U. z 2019 r. poz. 1045)
Online
Trudności edukacyjne i społeczne w świetle Integracji Sensorycznej