Adresaci szkolenia

Nauczyciele przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej, wychowawcy, nauczyciele szkół podstawowych i specjaliści

Główny cel szkolenia

Zdobycie i doskonalenie umiejętności towarzyszenia dziecku w przeżywaniu, rozpoznawaniu i akceptowanym społecznie wyrażaniu emocji

Korzyści ze szkolenia

Uczestnicy:

  1. Poznają i przećwiczą sposoby wspierania dzieci w rozpoznawaniu i nazywaniu emocji i potrzeb
  2. Zaplanują aktywności wspomagające uczniów w umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami (samoregulacja)
  3. Zwiększą umiejętności planowania pracy wychowawczej nastawionej na wspieranie  rozwoju społeczno-emocjonalnego

Program szkolenia

  1. Praca z emocjami dzieci
    – Kompetencje emocjonalne i społeczne, jak kształtować i wzmacniać umiejętności dzieci
    – Dziecięce emocje – sposoby ich zauważania, nazywania i pomoc w ich adekwatnym wyrażaniu
    – O czym „mówią” zachowania i emocje? czym mogą być tzw. trudne zachowania dzieci – przyczyny i funkcje, sposoby zapobiegania i reakcji
  2. Procesy regulacji emocji
    – Jak uczyć dzieci akceptowanych społecznie sposobów regulowania emocji i reakcji na bodźce
  3. Konstruowanie gier i zabaw rozwijających inteligencję emocjonalną
    – Przykładowe gry i zabawy oddziałujące na rozwój poszczególnych kompetencji
    – Tworzenie własnych narzędzi

 

Wymagane:

  • komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
  • przeglądarka internetowa (preferowane  Chrome, FireFox, Opera),
  • mikrofon, słuchawki (opcjonalnie)

Przed szkoleniem otrzymasz od nas maila z linkiem do szkolenia. Po kliknięciu  wyświetli się okno, należy podać imię i adres e-mail. Kilkanaście minut przed każdym szkoleniem otwieramy „wirtualny pokój szkoleniowy”, w tym czasie jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia.

Podczas szkolenia będzie widoczna prezentacja jak również sam trener,  będzie możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio na czacie.

Na koniec szkolenia, będą Państwo mieli możliwość wygenerowania zaświadczenia.

Zaświadczenie będzie wydane na podstawie § 23 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie doskonalenia zawodowego nauczycieli – (Dz. U. z 2019 r. poz. 1045)

Online | Stacjonarne

Trening Rozwoju i Regulacji Emocji dzieci i młodzieży

Zapytaj o dostępność

    Imię

    Nazwisko

    Email

    Telefon

    Liczba uczestników