Recykling intelektualno-emocjonalny

Adresaci

Nauczyciele przedszkoli i szkół

Główny cel

Świadomość, podświadomość i nadświadomość. Zarządzanie i zasady współpracy wszystkich obszarów dla osiągania najlepszych rezultatów

Korzyści ze szkolenia

Uczestnicy poznają, co decyduje o rozwoju intelektualnym, kiedy emocje nie pozwalają na rozwój, jak przekonania wpływają na nasze funkcjonowanie, kiedy jesteśmy skuteczni w działaniu, jakie znaczenie mają właściwe pytania w komunikacji ze sobą i z innymi.

Program szkolenia

1.Myślenie i jego znaczenie w realizacji zaplanowanych celów. Współpraca świadomości i podświadomości.

– świadomość, podświadomość i nadświadomość

– przekonania, ich znaczenie w kształceniu siebie i innych

– komunikacja ze sobą

2. Rola emocji w rozwoju intelektualnym.

– jak rozpoznawać własne emocje

– jak uczyć dzieci rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji w adekwatny i akceptowany sposób

– metody wykorzystania emocji w uczeniu się

3. Skuteczność w działaniu. Rola pytań w kształceniu.

-kiedy jesteśmy skuteczni i od czego to zależy

-pytania wyrokujące i uczące

-postawa nauczyciela w kształceniu