Nauka kodowania i programowania w edukacji wczesnoszkolnej

Adresaci:
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej,
przedszkoli i inni zainteresowani

Cel szkolenia

Wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia z kodowania w edukacji wczesnoszkolnej

Korzyści. Uczestnicy:

  • Utrwalą wiedzę w zakresie kodowania
  • Poznają zasady organizacji zajęć z wykorzystaniem narzędzi ICT
  • Przeanalizują możliwości wykorzystania robotów edukacyjnych w czasie pracy z dziećmi
  • Zaplanują innowacyjne zajęcia z zakresu kodowania w klasach I-III szkoły podstawowej

 

Treści/ wymagania szczegółowe (szczegółowy program szkolenia):

Tytuł modułu/Temat
Treści

Godziny

Metody wspierające kształtowanie umiejętności rozumienia, analizowania i rozwiązywania problemów

  • – najnowsze trendy w obszarach nauczania i uczenia się,
  • – wspomaganie nauczania i uczenia się narzędziami TIK,
  • – neurodydaktyka, czyli uczenie się przyjazne mózgowi,
  • – nowa rola nauczyciela w procesie kształcenia,
  • – uczenie się przez całe życie.

1

Narzędzia wspierające naukę programowania, kodowania i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem komputera 
i innych urządzeń cyfrowych

  • – programowanie wizualne historyjek obrazkowych
  • – kodowanie z robotami edukacyjnymi 
  • – tworzenie prostych algorytmów
  • – korzystanie z narzędzi tj. logomocja w Python
  • – tworzenie prostych algorytmów z wykorzystaniem Baltie
  • – Code.org – kodowanie dla najmłodszych
  • – inne aplikacje wspomagające naukę kodowania

3

Wykaz materiałów dla uczestnika: – materiały prezentowane podczas szkolenia w formie elektronicznej – materiały dla uczestnika 

Nauka kodowania i programowania w edukacji wczesnoszkolnej

Adresaci:
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej,
przedszkoli i inni zainteresowani

Cel szkolenia

Wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia z kodowania w edukacji wczesnoszkolnej

Korzyści. Uczestnicy:

  • Utrwalą wiedzę w zakresie kodowania
  • Poznają zasady organizacji zajęć z wykorzystaniem narzędzi ICT
  • Przeanalizują możliwości wykorzystania robotów edukacyjnych w czasie pracy z dziećmi
  • Zaplanują innowacyjne zajęcia z zakresu kodowania w klasach I-III szkoły podstawowej

 

Treści/ wymagania szczegółowe (szczegółowy program szkolenia):

Tytuł modułu/Temat
Treści

Godziny

Metody wspierające kształtowanie umiejętności rozumienia, analizowania i rozwiązywania problemów

  • – najnowsze trendy w obszarach nauczania i uczenia się,
  • – wspomaganie nauczania i uczenia się narzędziami TIK,
  • – neurodydaktyka, czyli uczenie się przyjazne mózgowi,
  • – nowa rola nauczyciela w procesie kształcenia,
  • – uczenie się przez całe życie.

1

Narzędzia wspierające naukę programowania, kodowania i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem komputera 
i innych urządzeń cyfrowych

  • – programowanie wizualne historyjek obrazkowych
  • – kodowanie z robotami edukacyjnymi 
  • – tworzenie prostych algorytmów
  • – korzystanie z narzędzi tj. logomocja w Python
  • – tworzenie prostych algorytmów z wykorzystaniem Baltie
  • – Code.org – kodowanie dla najmłodszych
  • – inne aplikacje wspomagające naukę kodowania

3

Wykaz materiałów dla uczestnika: – materiały prezentowane podczas szkolenia w formie elektronicznej – materiały dla uczestnika 

Nauka kodowania i programowania w edukacji wczesnoszkolnej

Adresaci:
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej,
przedszkoli i inni zainteresowani

Cel szkolenia

Wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia z kodowania w edukacji wczesnoszkolnej

Korzyści. Uczestnicy:

  • Utrwalą wiedzę w zakresie kodowania
  • Poznają zasady organizacji zajęć z wykorzystaniem narzędzi ICT
  • Przeanalizują możliwości wykorzystania robotów edukacyjnych w czasie pracy z dziećmi
  • Zaplanują innowacyjne zajęcia z zakresu kodowania w klasach I-III szkoły podstawowej

 

Treści/ wymagania szczegółowe (szczegółowy program szkolenia):

Tytuł modułu/Temat
Treści

Godziny

Metody wspierające kształtowanie umiejętności rozumienia, analizowania i rozwiązywania problemów

  • – najnowsze trendy w obszarach nauczania i uczenia się,
  • – wspomaganie nauczania i uczenia się narzędziami TIK,
  • – neurodydaktyka, czyli uczenie się przyjazne mózgowi,
  • – nowa rola nauczyciela w procesie kształcenia,
  • – uczenie się przez całe życie.

1

Narzędzia wspierające naukę programowania, kodowania i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem komputera 
i innych urządzeń cyfrowych

  • – programowanie wizualne historyjek obrazkowych
  • – kodowanie z robotami edukacyjnymi 
  • – tworzenie prostych algorytmów
  • – korzystanie z narzędzi tj. logomocja w Python
  • – tworzenie prostych algorytmów z wykorzystaniem Baltie
  • – Code.org – kodowanie dla najmłodszych
  • – inne aplikacje wspomagające naukę kodowania

3

Wykaz materiałów dla uczestnika: materiały prezentowane podczas szkolenia w formie elektronicznej – materiały dla uczestnika 

Nauka kodowania i programowania w edukacji wczesnoszkolnej

Adresaci:
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej,
przedszkoli i inni zainteresowani

Cel szkolenia

Wzbogacenie warsztatu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia z kodowania w edukacji wczesnoszkolnej

Korzyści. Uczestnicy:

  • Utrwalą wiedzę w zakresie kodowania
  • Poznają zasady organizacji zajęć z wykorzystaniem narzędzi ICT
  • Przeanalizują możliwości wykorzystania robotów edukacyjnych w czasie pracy z dziećmi
  • Zaplanują innowacyjne zajęcia z zakresu kodowania w klasach I-III szkoły podstawowej

 

Treści/ wymagania szczegółowe (szczegółowy program szkolenia):

Tytuł modułu/Temat
Treści

Godziny

Metody wspierające kształtowanie umiejętności rozumienia, analizowania i rozwiązywania problemów

  • – najnowsze trendy w obszarach nauczania i uczenia się,
  • – wspomaganie nauczania i uczenia się narzędziami TIK,
  • – neurodydaktyka, czyli uczenie się przyjazne mózgowi,
  • – nowa rola nauczyciela w procesie kształcenia,
  • – uczenie się przez całe życie.

1

Narzędzia wspierające naukę programowania, kodowania i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem komputera 
i innych urządzeń cyfrowych

  • – programowanie wizualne historyjek obrazkowych
  • – kodowanie z robotami edukacyjnymi 
  • – tworzenie prostych algorytmów
  • – korzystanie z narzędzi tj. logomocja w Python
  • – tworzenie prostych algorytmów z wykorzystaniem Baltie
  • – Code.org – kodowanie dla najmłodszych
  • – inne aplikacje wspomagające naukę kodowania

3

Wykaz materiałów dla uczestnika: – materiały prezentowane podczas szkolenia w formie elektronicznej – materiały dla uczestnika