Modele Pomocy psychologiczno-pedagogicznej
uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci i młodzieży

Adresaci

Cel szkolenia
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA, UCZESTNIK:
- poznaje cztery modele udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole na podstawie przepisów prawa,
- analizuje możliwe rozwiązania udzielania wsparcia zgodnie z prawem we własnej placówce,
- poznaje wymogi dotyczące dokumentowania udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej
w poszczególnych modelach, - analizuje role wychowawcy w poszczególnych modelach udzielanego wsparcia.
Program szkolenia
1. Podstawy prawne udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
– modele udzielania pomocy pp opisane w prawie oświatowym,
– różnice między poszczególnymi modelami,
– sposób organizacji poszczególnych modeli udzielanego wsparcia.
2. Dokumentowanie udzielanego wsparcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej
– dokumentacja prowadzona przez wychowawcę,
– dokumentacja zespołu ds. pomocy pp,
– dokumenty przydatne w procesie udzielania wsparcia.
Wymagania dla uczestników szkolenia online:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
- przeglądarka internetowa (preferowane Chrome, FireFox, Opera).
Przed szkoleniem:
- Przed szkoleniem otrzymasz od nas maila z linkiem do szkolenia. Po kliknięciu wyświetli się okno, należy podać imię i adres e-mail
- Kilkanaście minut przed każdym szkoleniem otwieramy „wirtualny pokój szkoleniowy”, w tym czasie jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia.
Po szkoleniu uczestnicy otrzymują:
Materiały w wersji elektronicznej, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §23 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie doskonalenia zawodowego nauczycieli (Dz. U. z 2109r. poz. 1045).
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!