Edukacja włączająca

Adresaci

Nauczyciele szkół, nauczyciele przedszkoli, nauczyciele wspomagający, asystenci, psycholodzy, pedagodzy i inni zainteresowani

Główny cel

Poznanie podstawowych zmian w edukacji włączającej

Korzyści ze szkolenia, uczestnicy:

  • poznają kierunki zmian w edukacji włączającej,
  • poznają obszary udzielanego wsparcia szczególnie ważne we włączaniu uczniów o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach,
  • określą potrzeby szkoły/przedszkola w celu podniesienia jakości udzielanego wsparcia.

Program szkolenia

  1. Filozofia edukacji włączającej i zmiany w jej wdrażaniu.
    – sposoby włączania
    – szczególnie ważne obszary organizacji edukacji włączającej
  2. Podnoszenia jakości udzielanego wsparcia w nowym modelu edukacji włączającej.
    – rola współpracy nauczycieli i specjalistów
    – najważniejsze obszary współpracy ważne dla wysokiej jakości udzielanego wsparcia

Przed szkoleniem otrzymasz od nas maila z linkiem do szkolenia. Po kliknięciu  wyświetli się okno, należy podać imię i adres e-mail. Kilkanaście minut przed każdym szkoleniem otwieramy „wirtualny pokój szkoleniowy”, w tym czasie jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia.

Wymagane:

  • komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
  • przeglądarka internetowa (preferowane Chrome, FireFox, Opera),
  • mikrofon, słuchawki.

Podczas szkolenia
będzie widoczna prezentacja jak również sam trener,  będzie możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio na czacie

Po szkoleniu uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz zaświadczenie wydane na podstawie §23 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie doskonalenia zawodowego nauczycieli(Dz. U. z 2109r. poz. 1045).