1. Używanie aplikacji TEAMS
2. Używanie narzędzi wchodzących w skład pakietu Microsoft 365
PROWADZENIE:
Ekspert Ministerstwa Edukacji Narodowej, prelegent wielu konferencji z zakresu nowoczesnych multimediów w edukacji, edukacji interaktywnej, autor licznych publikacji z dziedziny pedagogiki, edukacji wspieranej komputerowo i informatyki. Doktorant Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Programista C++, Java, PHP, Python. Autor i realizator licznych projektów szkoleniowych z zakresu kodowania i programowania dla nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych, trener Scratch, Baltie.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu: 80% czasu szkolenia w formie aktywnej pracy uczestników.
W koszt wliczone jest: zaświadczenie wydane na podstawie §23 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie doskonalenia zawodowego (Dz. U. z 2109r. poz. 1045) oraz materiały szkoleniowe, które będą wysłane mailowo po szkoleniu.