Metody coachingowe w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych w szkole
Jak prowadzić trudne rozmowy z rodzicami, uczniami i w gronie pedagogicznym
Jak prowadzić trudne rozmowy z rodzicami, uczniami i w gronie pedagogicznym
Dyrektorzy, wicedyrektorzy, nauczyciele szkół, nauczyciele przedszkoli i inni zainteresowani.
Celem szkolenia jest przedstawienie zasad dotyczących złożoności procesu komunikacji interpersonalnej
i wypracowanie rozwiązań dla typowych sytuacji trudnych,
z którymi zmagają się nauczyciele w kontaktach z rodzicami, wychowankami i współpracownikami.
Rzeczywistość, szczególnie obecna, generuje szereg sytuacji kryzysowych. Doświadczasz tego w relacjach
z rodzicami, dziećmi i współpracownikami. Co wtedy robisz? Zazwyczaj nie poddajesz się! Podejmujesz dialog i starasz się o przełom. Kłopot w tym, że często Twoje próby konstruktywnej rozmowy zawodzą. Masz poczucie braku efektów i zderzania się z przysłowiową ścianą. Jeśli ten opis choć w jakiejś części dotyczy Ciebie, zapraszamy, żebyś sięgnął po model rozmowy nakierowany na rozwiązania. Dzięki temu narzędziu poradzisz sobie z kryzysem, uzyskasz przełom w komunikacji i zobaczysz konkretne efekty tego przełomu w rzeczywistości zawodowej.
Spotkanie będzie miało charakter warsztatowy i będzie koncentrowało się na wdrożeniu przedstawianych treści w praktykę zawodową uczestników. Kanwą teoretyczną szkolenia będą coachingowe narzędzi komunikacyjne umożliwiające nieinwazyjną, partnerską komunikację. Podczas szkolenia zostaną zrealizowane następujące zagadnienia stanowiące klucz zarówno w komunikacji stacjonarnej, jak i w kontakcie on-line: