Cel główny
Korzyści. Uczestnicy po szkoleniu:
1. Poznają przepisy prawa oświatowego związane wykonywaniem czynności nadzoru pedagogicznego w trakcie nauczania tradycyjnego i zdalnego,
2. Będą potrafili właściwie zaplanować i zrealizować poszczególne formy nadzoru tak aby przyniosły określone efekty,
Poznają narzędzia do dokumentowania nadzoru pedagogicznego.
Program
Liczba godzin
Podstawy prawne
1. Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. prawo oświatowe (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.910, 1378)
2. Rozporządzenie MEN z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.1551)
3. Rozporządzenie MEN z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań……..(Dz. U.poz.493 ze zm.)
1.0 h
1. Zakres i cel nadzoru pedagogicznego
2. Formy nadzoru ich przebieg:
– planowanie,
– realizacja poszczególnych form,
3. Narzędzia do prowadzenia nadzoru
1.0 h
1. Zakres i cel nadzoru pedagogicznego
2. Formy nadzoru ich przebieg:
– planowanie,
– realizacja poszczególnych form,
3. Narzędzia do prowadzenia nadzoru
1.0 h
0.75 h
Podsumowanie
Odpowiedzi na pytania
0.25 h